Працюючи з матеріалами 9 модуля, я зробила висновки, щодо того , як учні можуть самі себе спрямовувати в навчані,та про місце в диферанційованому навчані. Переход до процесу навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів, вимогає адаптації як з боку учнів, так і з боку вчителів. У диференційованому навчанні я визначила чотири напрямки: зміст, процес, результат, середовище навчання. Щодо форм оцінювання обдарованих учнів та учнів з особливими потребами, я відзначила важливий факт, що можно за допомогою простих і цікавих форм залучити до праці особливих учнів. Як працювати з обдарованими учнями методик чимало, а для особливих дітей- недостатньо Ефективність навчання залежить від правильно поставлених питань та від поведінки вчителя під час проведення проєкту..
Комментариев нет:
Отправить комментарий