пятница, 29 ноября 2013 г.

Рефлексія модулів 9-10

Працюючи з матеріалами 9 модуля, я зробила висновки, щодо того , як учні можуть самі  себе спрямовувати в навчані,та про місце в диферанційованому навчані.  Переход до процесу навчання, що будується навколо навчальних  потреб учнів, вимогає адаптації як з боку учнів, так і з боку вчителів. У диференційованому навчанні я визначила чотири напрямки: зміст, процес, результат, середовище навчання. Щодо форм оцінювання обдарованих учнів та учнів з особливими потребами, я відзначила важливий факт, що можно за допомогою простих і цікавих форм залучити до праці особливих  учнів. Як працювати  з обдарованими учнями методик чимало, а для особливих дітей- недостатньо Ефективність навчання залежить від правильно поставлених питань та від поведінки вчителя під час проведення проєкту.. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий